Te rugăm să completezi unul din formularele de mai jos și vom încerca să te ajutăm cât mai curând posibil. Dacă cashback-ul nu s-a înregistrat în contul tău în decurs de 5 zile de la data achiziției, te rugăm trimite cererea ta pentru ”cashback lipsă”.
Dacă nu găsești un răspuns în articolele noastre de pe acest portal, te rugăm să ne trimiți o cerere și te vom ajuta. –
Dacă cashbacl-ul tău lipsește, te rugăm, trimite o cerere accesând secțiunea Cashback ”În așteptare” de pe profilul tău. Asigură-te că te-ai logat.
Te rugăm reține că pentru o cumpărătură/achiziție pentru care nu ai primit cashback și a fost făcută cu mai mult de 6 luni în urmă, din păcate, nu vom putea recupera acest cashback lipsă deoarece tranzacția este prea veche.
Pe perioada verii poate să dureze până la o săptămână până să vă răspundem. Vă mulțumim pentru răbdare.