Cumpărături și cashback

Nu am primit cashback. Ce pot să fac?

Dacă în decurs de 5 zile nu ai primit cashbackul în contul tău Bonusway, înseamnă că magazinul partener nu ne-a trimis detaliile legate de comanda ta și cashbackul nu a fost acordat.

Dacă ești sigur că în momentul în care ai plasat comanda ai respectat toate condițiile de acordare a cashbackului, te rugăm să ne trimiți formularul Unde este cashbackul meu? pentru a putea verifica împreună cu magazinul partener.

Te rugăm să ții cont de faptul că magazinele nu acceptă să facă investigații pentru un cashback mai vechi de 6 luni.

Cât timp durează până când cashbackul devine plătibil?

După ce ai făcut o achiziție și cashbackul a fost înregistrat în statusul În așteptare, va trebui să aștepți până la terminarea perioadei de retur impusă de magazin. Magazinul trebuie să se asigure că nu ai returnat sau modificat comanda. Magazinul partener va verifica dacă toate condițiile au fost îndeplinite la efectuarea achiziției.

Dacă magazinul este de acord că ești eligibil pentru cashback, atunci ne va trimite plata și cashbackul se va schimba în Plătibil, după ce vom primi banii de la magazin. Te rugăm să reții că trebuie să așteptăm ca magazinul să ne plătească mai întâi și abia după aceea putem schimba statusul cashbackului.

Acest întreg proces poate dura aproximativ 3 luni în funcție de magazin, cu câteva excepții:

  • Pentru magazinele din segmentele de călătorie, cashbackurile vor deveni „plătibile” după aproximativ 9 săptămâni de la finalizarea călătoriei (data de check-out, data zborului, data de întoarcere a mașinii etc.). Aceasta înseamnă că, dacă ai rezervat hotelul la 1 septembrie 2019 și vei face check-out doar la 21 decembrie 2019, cashbackul va deveni „plătibil” în jur de 1 martie 2020 sau mai devreme;
  • Pentru cumpărăturile Aliexpress, cashback-ul va deveni „plătibil” în termen de 30-40 de zile după confirmarea livrării achiziției în profilul Aliexpress. Acest lucru este important, deoarece numai după confirmarea cumpărătorului, vânzătorul Aliexpress primește banii pentru produse. Te rugăm să te asiguri că ai confirmat primirea comenzii în profilul Aliexpress.
De ce mi-a fost respins cashbackul?

Nu știm întotdeauna motivul pentru care un magazin partener anulează un cashback, dar aici găsești câteva motive posibile:

  • ai anulat sau ai returnat o parte din comandă;
  • ai folosit un cod promoțional care nu se găsea pe site-ul Bonusway, dar pe alte site-uri de cashback sau de reduceri;
  • un alt afiliat a primit cashback (un site de reduceri sau un site de coduri promoționale);
  • ai folosit carduri cadouri, puncte de fidelitate sau orice alte reduceri de pe alte site-uri;
  • nu ai respectat termenii și condițiile impuse de magazinul online;
  • magazinul nu mai oferă cashback sau nu mai este pe site-ul Bonusway.

Dacă motivul respingerii nu este menționat mai sus, te rugăm să ne trimiți un formular de Cashback Respins pentru ca noi să putem investiga cu magazinul partener.

Ce înseamnă statusurile cashbackului?

Statusul În așteptare înseamnă că magazinul a văzut comanda ta ca venind din Bonusway, a înregistrat cashbackul aferent acesteia, dar nu l-a plătit încă. În acest stadiu, magazinul încă nu a plătit, pentru că este posibil ca tu să faci retur, să modifici sau să anulezi comanda.
Cashbackurile care vin din recomandări vor avea statusul ”în așteptare” până când toate condițiile vor fi îndeplinite.

Statusul Plătibil: cashbackurile tale au fost acceptate, aprobate și plătite de magazin. Le poți transfera în contul bancar de îndată ce ai atins limita de 50 lei.

Statusul Respins: cashbackurile tale au fost respinse de către magazinul partener. Te rugăm să ții cont de faptul că magazinul partener deține discreție absolută cu privire la acordarea sau respingerea unui cashback.

Statusul Plătit: cashbackurile tale au fost deja transferate în contul tău bancar.

În cât timp se înregistrează cashbackul?

De obicei, cashbackul se înregistrează în contul tău în 15 minute de la finalizarea comenzii. De asemenea, vei primi și un email de la Bonusway în care ți se confirmă că acesta s-a înregistrat.

Uneori însă, înregistrarea lui poate dura și până la 5 zile. Dacă au trecut mai mult de 5 zile și nu vezi cashbackul în cont, te rugăm să completeți formularul Unde este cashbackul meu? și noi te vom ajuta cu drag.

Pot primi cashback dacă folosesc coduri de reducere?

Pentru siguranță, te rugăm să folosești doar coduri de reducere care se regăsesc pe Bonusway. Dacă vei folosi un cod promoțional de pe alt site, nu putem garanta că vei primi cashbackul pentru achizițiile tale.

De ce depinde valoarea cashbackului primit?

Fiecare magazin online din Bonusway oferă propriul comision. Comisionul (cashbackul) poate fi o sumă fixă sau un procent din valoarea comenzii tale. Uneori, un magazin poate oferi procente diferite de cashback pentru categorii diferite de produse sau pentru clienți noi sau existenți.

De asemenea, magazinele nu iau în considerare TVA sau alte taxe suplimentare atunci când acordă comisionul. Așadar, comisionul este calculat din valoarea comenzii fără TVA, taxe de transport sau alte taxe suplimentare.

Pe pagina fiecărui magazin din Bonusway, vei găsi comisioanele pe care magazinul le acordă dar și condițiile speciale ale acestuia (unele magazine exclud posibilitatea de a oferi comision pentru o anumită categorie de produse sau de branduri).

Îți recomandăm să citești aceste informații înainte de a plasa comanda din Bonusway. În acest fel, vei fi informat cu privire la comisionul pe care îl vei primi.

Primesc cashback dacă folosesc Adblock?

Nu. AdBlock-ul nu este recomandat. Cashbackul se înregistrează doar dacă browser-ul tău permite Cookies. Unele programe AdBlock care blochează reclamele șterg aceste cookies și prin urmare, blochează înregistrarea cashbackului. Trebuie să dezactivezi toate programele de AdBlock înainte de procesarea cumpărăturilor prin Bonusway.

Primesc cashback pentru cumpărături făcute înainte de înregistrarea pe Bonusway?

Nu. Noi primim cashback de la magazine doar pentru cumpărăturile făcute prin site-ul nostru și prin urmare nu putem plăti pentru cumpărături făcute anterior înregistrării pe Bonusway.

Cum se pot activa cookie-urile în browser?
Pentru a activa cookie-urile în browser-ul tău, urmărește instrucțiunile de mai jos. După ce le-ai activat, te rugăm să îți restartezi browser-ul și să te asiguri că tracking-ul funcționează corect.

Microsoft Internet Explorer

  1. Tools
  2. Internet Options
  3. Privacy tab, apoi butonul Advanced
  4. Asigură-te că ai ales opțiunea Override automatic cookie handling
  5. Acceptă First and Third party cookies
  6. Asigură-te că ai ales Always allow session cookies
  7. Click OK
  8. Restartează-ți browser-ul.

Mozilla Firefox

  1. Click Menu
  2. Click Content Blocking
  3. Click Privacy and Security
  4. În secțiunea Content Blocking alege Standard.

Google Chrome

  1. Apasă click pe Chrome Menu
  2. Click Settings
  3. Click Advanced
  4. În secțiunea Privacy and security alege Site Settings
  5. Click Cookies
  6. Click Allow sites to save and read cookie data (recommended).

Safari

  1. Click Safari – Preferences
  2. Click Privacy tab
  3. În secțiunea Cookies and data selectează Always allow
  4. Închide fereastra Preferences.
Primesc cashback dacă plătesc ramburs?

Da, doar că aprobarea lui este mai lungă.

Nu pot accesa pagina magazinului. Mesajul de notificare îmi spune: Dezactivează Adblock. Ce ar trebui să fac?

Îți recomandăm să închizi alte plugin-uri și programe de add-ons din browserul tău sau să utilizezi un alt browser fără istoric de navigare atunci când faci o achiziție.

Te rugăm să reții că orice plug-in de browser poate afecta înregistrarea cashbackului, deoarece multe dintre acestea utilizează cookie-uri care pot interfera cu cookie-ul Bonusway. Nu uita să dezactivezi blocarea reclamelor și extensiile de browser precum: Adblock, friGate CDN, Aliexpress Seller Check, instrumente Ali, Privacy Badger, Ghostery, uBlock, precum și extensii VPN / Proxy / Socks și altele. Dacă ai activat antivirusul Kaspersky Internet Security cu funcția Anti-Banner, îți recomandăm să dezactivezi această funcție în setări sau în antivirus în timp ce faci cumpărături cu cashback.