Probleme

Nu am primit cashback. Ce pot să fac?
Dacă în decurs de 5 zile nu ai primit cashbackul în contul tău Bonusway, înseamnă că magazinul partener nu ne-a trimis detaliile legate de comanda ta și cashbackul nu a fost acordat.

Dacă ești sigur că în momentul în care ai plasat comanda ai respectat toate condițiile de acordare acashbackului, te rugăm să ne trimiți formularul Unde este cashbackul meu? pentru a putea verifica împreună cu magazinul partener.

Te rugăm să ții cont de faptul că magazinele nu acceptă să facă investigații pentru un cashback mai vechi de 6 luni.

Ce pot face dacă nu primesc emailul pentru a-mi reseta parola?
Dacă încerci să îți resetezi parola, dar nu ai primit emailul de la noi, te rugăm să verifici folderul Spam și toate celelalte din inbox-ul tău.
Dacă nu găsești mailul, te rugăm să completezi formularul Nu am primit emailul și vom fi bucuroși să te ajutăm.
Contul meu Bonusway este blocat pentru 8 ore. Ce pot face?
Dacă ai introdus parola greșit de cel puțin 3 ori, contul tău Bonusway se blochează automat pentru 8 ore. Te rugăm să ne contactezi pentru a-ți putea debloca profilul repede.

Fii pregătit să ne dai adresa IP. Poți găsi adresa ta IP aici.

Nu pot accesa pagina magazinului. Mesajul de notificare îmi spune: Dezactivează Adblock. Ce ar trebui să fac?
Îți recomandăm să închizi alte plugin-uri și programe de add-ons din browserul tău sau să utilizezi un alt browser fără istoric de navigare atunci când faci o achiziție.

Te rugăm să reții că orice plug-in de browser poate afecta înregistrarea cashbackului, deoarece multe dintre acestea utilizează cookie-uri care pot interfera cu cookie-ul Bonusway. Nu uita să dezactivezi blocarea reclamelor și extensiile de browser precum: Adblock, friGate CDN, Aliexpress Seller Check, instrumente Ali, Privacy Badger, Ghostery, uBlock, precum și extensii VPN / Proxy / Socks și altele. Dacă ai activat antivirusul Kaspersky Internet Security cu funcția Anti-Banner, îți recomandăm să dezactivezi această funcție în setări sau în antivirus în timp ce faci cumpărături cu cashback.

Primesc cashback dacă folosesc Adblock?
Nu. AdBlock-ul nu este recomandat. Cashbackul se înregistrează doar dacă browser-ul tău permite Cookies. Unele programe AdBlock care blochează reclamele șterg aceste cookies și prin urmare, blochează înregistrarea cashbackului. Trebuie să dezactivezi toate programele de AdBlock înainte de procesarea cumpărăturilor prin Bonusway.
Cum se pot activa cookie-urile în browser?
Pentru a activa cookie-urile în browser-ul tău, urmărește instrucțiunile de mai jos. După ce le-ai activat, te rugăm să îți restartezi browser-ul și să te asiguri că tracking-ul funcționează corect.

Microsoft Internet Explorer

  1. Tools
  2. Internet Options
  3. Privacy tab, apoi butonul Advanced
  4. Asigură-te că ai ales opțiunea Override automatic cookie handling
  5. Acceptă First and Third party cookies
  6. Asigură-te că ai ales Always allow session cookies
  7. Click OK
  8. Restartează-ți browser-ul.

Mozilla Firefox

  1. Click Menu
  2. Click Content Blocking
  3. Click Privacy and Security
  4. În secțiunea Content Blocking alege Standard.

Google Chrome

  1. Apasă click pe Chrome Menu
  2. Click Settings
  3. Click Advanced
  4. În secțiunea Privacy and security alege Site Settings
  5. Click Cookies
  6. Click Allow sites to save and read cookie data (recommended).

Safari

  1. Click Safari – Preferences
  2. Click Privacy tab
  3. În secțiunea Cookies and data selectează Always allow
  4. Închide fereastra Preferences.
Nu vreau să primesc mailuri de la Bonusway. Unde mă pot dezabona?
Îți trimitem emailuri pentru a te ține la curent cu noile oferte din magazinele noastre partenere.
Dacă nu vrei să primești astfel de emailuri, te poți dezabona la secțiunea Setări – Abonări prin email. În această secțiune, poți alege ce fel de emailuri vrei să primești.

Pentru a te abona din nou, trebuie doar să accesezi această pagină.
Dacă te-ai dezabonat și încă primești mailuri de la noi, te rugăm să completezi formularul Raportează un bug.