Retragerea cashback-ului

Cum pot face o solicitare de plată?
După ce ai acumulat 50 lei în status plătibil, poți solicita retragerea de bani în contul bancar sau în PayPal.

Pentru a face o cerere prin intermediul site-ului web, te rugăm să te loghezi și să accesezii secțiunea Cashback. Faci click pe butonul roșu de retragere și completează detaliile. Pentru a face o cerere în aplicația mobilă, fă click pe Profil – Cashback – Retragere.

Confirmă solicitarea de plată cu o parolă unică, care va fi trimisă prin sms la numărul de telefon mobil din profilul Bonusway.

Solicitarea de plată va fi procesată în termen de 5 zile lucrătoare.

Care este limita de retragere a cashback-ului?
Poți face o solicitare de retragere a cashback-ului de îndată ce ai acumulat 50 lei plătibil.
Cât timp durează procesarea solicitării de plată?
Toate solicitările de plată sunt procesate în maximum 5 zile lucrătoare de la data solicitării. În medie, plățile se fac în termen de 1-2 zile lucrătoare.

Pentru plățile către Paypal, rețineți că, în funcție de setările din cont, este posibil să fie necesar să confirmi primirea plății în termen de 30 de zile, în caz contrar banii ne vor fi returnați.

Dacă nu ai primit plata și a durat mai mult de 5 zile lucrătoare, te rugăm să ne contactezi și te vom ajuta cu plăcere.

Am făcut solicitarea de plată acum mai bine de 5 zile lucrătoare, dar tot nu mi-am primit banii. Ce ar trebui să fac?
Afirmăm că plata cashbackului va fi efectuată cel târziu în termen de 5 zile lucrătoare de la data trimiterii solicitării de plată. Cu toate acestea, pot exista cazuri de întârziere a plății:

  • Entitatea destinatară a plății (bancă, Paypal) poate întârzia procesarea plății din partea lor sau poate dura ceva mai mult, mai ales în zilele de sărbători legale;
  • Plata poate fi suspendată de echipa noastră de securitate pentru a preveni activitatea frauduloasă. În acest caz, veți primi un email de la noi cu mai multe informații.

Dacă încă nu știi de ce se întârzie plata cashbackului, te rugăm să ne contactezi completând formularul potrivit.

Pot face o solicitare de plată parțială?
Pentru moment nu este posibil acest lucru, dar pe viitor ne gândim să facem valabilă această opțiune.
Cum pot anula o solicitare de plată?
Pentru a anula o solicitare de plată utilizează butonul special de anulare, care se află în profilul tău din secțiunea Cashback.

Te rugăm să reții că anularea solicitării de plată în profilul tău este posibilă în termen de 24 de ore de la momentul trimiterii cererii. Dacă a trecut mai mult timp, te rugăm să ne contactezi și noi vom anula solicitarea.

De ce a fost anulată solicitarea mea de plată?
În cazul în care solicitarea ta de plată este anulată, vei primi un email de la noi cu motivul de anulare indicat. Dacă solicitarea ta a fost anulată, dar nu ai primit un astfel de email, te rugăm să verifici folderul Spam.

Verifică aici posibilele motive pentru anulare și trimite o nouă solicitare de plată:

  • Ai făcut o greșeală la introducerea detaliilor de plată. Nu stocăm niciun detaliu de plată în sistemul nostru, prin urmare este imposibil să verifici detaliile de plată după ce ai confirmat solicitarea de plată. Dacă nu ești sigur dacă detaliile de plată furnizate au fost corecte, poți anula solicitarea de plată în termen de 24 de ore;
  • Ai introdus detalii nevalide ale contului bancar. Trebuie să introduci același nume și prenume, așa cum se menționează în datele contului tău bancar. Contul tău bancar trebuie să fie activ;
  • Banca a anulat transferul de fonduri. Într-un astfel de caz, trebuie să contactezi banca ta pentru a clarifica situația sau pentru a indica alte detalii de plată;
  • Nu ai cont Paypal. Pentru a putea primi bani în contul Paypal, trebuie să ai un cont în serviciul Paypal. Dacă nu ai un cont, poți crea unul gratuit;
  • Nu ai acceptat plata în contul tău Paypal. În funcție de tipul contului, în unele cazuri, poate fi necesar să accepți plata primită de la Bonusway. Dacă plata nu este confirmată în termen de 30 de zile, banii ne vor fi returnați;
  • Echipa noastră a observat activitate suspectă în contul tău sau ai încălcat anumite condiții ale serviciului nostru.