Setări și profil

Cum îmi pot schimba parola?
Dacă nu te poți loga în contul tău, apasă opțiunea Ai uitat parola. Vei primi un email cu un link care te va ajuta să îți alegi o nouă parolă.

Dacă ai reușit să te loghezi, îți poți schimba parola la secțiunea Setări în contul tău Bonusway. Va trebui să introduci vechea ta parolă și apoi noua parolă.

Ce pot face dacă nu primesc emailul pentru a-mi reseta parola?
Dacă încerci să îți resetezi parola, dar nu ai primit emailul de la noi, te rugăm să verifici folderul Spam și toate celelalte din inbox-ul tău.
Dacă nu găsești mailul, te rugăm să completezi formularul Nu am primit emailul și vom fi bucuroși să te ajutăm.
Cum îmi pot schimba adresa de email?
Dacă ai acces la vechea adresă de email o poți schimba la secțiunea Setări în contul tău Bonusway sau la secțiunea Profil în aplicația mobilă.
Tastează noua adresă de email. După aceea vei primi un email pe vechea adresă și pe noua adresă de email. Te rugăm să urmezi instrucțiunile din email, să confirmi și să schimbi emailul.
Am mai multe conturi Bonusway. Pot să rămân doar cu unul din ele?
Da. Poți râmâne doar cu un singur cont Bonusway, dar te rugăm să ne trimiți un formular aici.
Noi vom închide contul pe care nu îl mai folosești și îți vom transfera cashbackurile în contul Bonusway pe care îl folosești.
Cu toate acestea, te rugăm să ții cont de faptul că acestea trebuie să fie în status plătibil înainte de a le transfera dintr-un cont în altul.
Pot să îmi șterg contul Bonusway?
În calitate de utilizator Bonusway, primești cashback pentru fiecare cumpărătură pe care o faci.

Dacă nu vrei să primești emailuri de la Bonusway, poți alege opțiunea Nu vreau să primesc mesaje de la secțiunea Setări din contul tău.

Dacă nu vrei să mai fii utilizator Bonusway, te rugăm să ne contactezi și noi te vom ajuta.

De ce trebuie să specific numărul de telefon?
Numărul tău de telefonul este necesar în momentul solicitării de plată. După ce ai făcut solicitarea de plată, vei primi un sms cu un cod de confirmare al solicitării de plată.
Acest pas este necesar din motive de securitate, pentru a-ți proteja contul Bonusway.

Dacă vrei să îți schimbi numărul de telefon, te rugăm să completezi formularul Schimbă numărul de telefon. Pentru securitate, te rugăm să ne trimiți și codul PIN.

Contul meu Bonusway este blocat pentru 8 ore. Ce pot face?
Dacă ai introdus parola greșit de cel puțin 3 ori, contul tău Bonusway se blochează automat pentru 8 ore. Te rugăm să ne contactezi pentru a-ți putea debloca profilul repede.

Fii pregătit să ne dai adresa IP. Poți găsi adresa ta IP aici.

Nu vreau să primesc mailuri de la Bonusway. Unde mă pot dezabona?
Îți trimitem emailuri pentru a te ține la curent cu noile oferte din magazinele noastre partenere.

Dacă nu vrei să primești astfel de emailuri, te poți dezabona la secțiunea Setări – Acord de marketing. În această secțiune, poți alege ce fel de emailuri vrei să primești. Pentru a te abona din nou, trebuie doar să accesezi această pagină.
Dacă te-ai dezabonat și încă primești mailuri de la noi, te rugăm să completezi formularul Raportează un bug.

Cum îmi pot păstra contul în siguranță?
La Bonusway, luăm în serios siguranța online. Pentru a vă proteja contul Bonusway, vă recomandăm să urmați pașii de mai jos:

1. Folosiți o parolă unică, puternică

  • Setați o parolă complet unică și complexă. Utilizați o parolă diferită pentru contul Bonusway și pentru contul de e-mail. Dacă aveți aceeași parolă în mai multe conturi, iar acest lucru este compromis, acesta poate fi utilizat pentru a obține acces la toate conturile;
  • Asigurați-vă că parola are cel puțin 8 caractere și este un amestec de litere mari, minuscule, numere și simboluri;
  • Evitați să folosiți informații personale, cum ar fi numele soțului / animalului de companie, zile de naștere sau orice vă poate lega în mod direct de dumneavoastră;
  • Evitați să folosiți un cuvânt sau o frază recunoscută, cum ar fi: 12345, parolă, parolă1, parolă2, abcdefg etc.

2. Adăugați numărul dvs. de telefon mobil în profilul dvs. Bonusway.
3. Obțineți codul PIN personal, îl salvați și nu îl comunicați niciodată nimănui.
4. Dacă utilizați un computer sau un dispozitiv partajat, deconectați-vă întotdeauna din cont când ați terminat de utilizat. Nu vă salvați niciodată detaliile atunci când vi se oferă opțiunea de a face acest lucru.
5. Asigurați-vă că protecția antivirus și anti-malware sunt la zi și funcționează regulat.

Dacă credeți că contul dvs. Bonusway a fost compromis, schimbați parola imediat și verificați celelalte informații personale, cum ar fi metoda de plată.