Contact

Dacă ai întrebări, te vom ajuta cu plăcere. Ne poți contacta prin această pagină, selectând subiectul potrivit în formularul de mai jos. Vei primi răspunsul nostru la adresa ta de e-mail și îți recomandăm să incluzi în formular aceeași adresă de e-mail pe care o utilizezi pe Bonusway.

Am o întrebare

Nume

Adresă de email (obligatoriu)

Te rugăm să adaugi un print-screen al cashback-ului care e în așteptare de mai mult de 3 luni

Descrie situația

Te rugăm să ne spui de ce dorești să ștergi contului tău
Te rugăm să incluzi adresa de email a prietenului căruia ai făcut recomandarea
Te rugăm să incluzi vechiul și noul tău număr de telefon/adresa de email

Descrie situația
Ai folosit un cod de reducere?

Te rugăm să introduci codul de reducere folosit

Magazin (obligatoriu)

Data comenzii (obligatoriu)

Valoarea comenzii (obligatoriu)

Mesajul tău

Te rugăm să introduci numele insignei despre care vorbești
Descrie-ne problema ta

Te rugăm să adaugi adresa de email la care vrei să renunți și să o fuzionezi cu alt cont. Te rugăm să reții că se poate efectua fuzionarea acestor două adrese dacă toate bonusurile sunt în status Plătibil sau Plătit.
Ce fel de cashback mărit ai încercat să folosești?

Magazin (obligatoriu)

Data comenzii (obligatoriu)

Magazin (obligatoriu)

Data comenzii (obligatoriu)

Mai întăi verifică folderul Spam. Dacă nu găsești mesajul nostru, te rugăm să ne spui aici care este newsletterul pe care nu l-ai primit.
Te rugăm să adaugi linkul produsului pentru care spui că a avut loc o problemă

Dacă cashabck-ul tău nu s-a înregistrat în termen de 5 zile de la data achiziției, pentru un proces mai rapid al recuperării, îți recomandăm să completezi formularul Unde este bonusul meu? de pe pagina Bonusway – secțiunea Cashback, după ce te-ai conectat. Furnizează toate informațiile necesare și vom încerca să îți recuperăm cashback-ul cât mai curând posibil.

Te rugăm să reții că, dacă achiziția pentru care nu ai primit cashback a fost făcută cu mai mult de 6 luni în urmă, noi, din păcate, nu vom putea recupera cashback-ul deoarece tranzacția este prea veche.

Vom răspunde la toate solicitările în termen de 24 de ore. Cu toate acestea, dacă nu ai primit un răspuns de la noi în termen de 3 zile, este posibil să nu fi primit mesajul tău și îți recomandăm să ne contactezi din nou.